منتدى للبنات فقط
 
الرئيسيةÇ&aacuteمكتبة الصورس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 البوسة انواع

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
عسووووولة
بنوته بجد
بنوته بجد
avatar

عدد الرسائل : 185
اعلام الدول :
مزاج العضو :
تاريخ التسجيل : 15/07/2008

مُساهمةموضوع: البوسة انواع   الخميس سبتمبر 11, 2008 12:50 pm






الســلام عليگم ورحمـةﮧ اللـهﮧ وبرگاتـهﮧ

طبعا البوسه أنواع

على قولة المثل العربي الاصيل

ليك الوااواا بوس الوااواا خلي الوااواا يصح
لما بسته الوااواا شلته صار الوااواا بححح

البوس أنواع ومنها

بوسة صداقة .. بوسة حب .. بوسة أحترام .. بوسة إعتذار .. بوسة فرح

وقال حكماء العرب قديما

أن القبله إذا كانت "
على اليد فهي ولاء
على الجبين فهي تبجيل
على الوجنه فهي تدليل " على العين فهي محبة



لكن بوسات الأطفال .. كلها برااااائه
وأترككم مع الصور والتعليقات



بوسة ملكية ... بس المفروض يفتح عنيه ... لا هو اللي باس العين ولا هو اللي باس الجبهه داخل غلط
لووووووووووول










ياسيدي ع التقل
فعلا التقل صنعه
هههههههههههههههههه










دي بروفة على الدباااااديب>>>>>> ناس بتحسبها بالمسطره
هههههههههههههههههه









صلي ع النبي ياحجه >>>>>> دي ناويه تاكله
ههههههههههههههه









لالا الحبوب دا داخل غلاطه في النص
هههههههههههههه







ها .... مين عايز بوسة؟؟؟
هل من متبرع؟
ههههههههههههههههههه








دا بقى عم البويس
حتى اللي بيصور معتقش اهله
لوووووووووووووول










شكله واد متشرد ومسجل خطر وهوه كاره نفسه اساسا وشكل البنت دي جاب معاها آخره>>>>>>> وهيقوم يغزها بالمطوه اللي معاه دلوقتي










انت ياعم انت يلي هناك بتصور ايه بلاش فضايح
ههههههههههههههههه










ودي لكم يا أحلى عضوات








هاااااااااااااااااااااااااااااا ايه رايكم بقى
انا عن نفسي مش قادرة ابطل ضحك




م ن ق و و و و و ل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
موطن الازهار
بنوته بجد
بنوته بجد
avatar

عدد الرسائل : 125
العمر : 26
اعلام الدول :
مزاج العضو :
تاريخ التسجيل : 10/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: البوسة انواع   السبت سبتمبر 13, 2008 2:52 am

هههههه
هههههههه
ههههههههههه

الكتاب باين من عنوانه

ااقصد الموضوع ههههههههه

ايه ده يا طاطا؟؟؟

عيييييييييييييييييييييييب ههههههه

بجد التوبيك تحفة جدا

والصور فظيييييييييييييييييييعة

تسلم ايدك يا عسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عسووووولة
بنوته بجد
بنوته بجد
avatar

عدد الرسائل : 185
اعلام الدول :
مزاج العضو :
تاريخ التسجيل : 15/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: البوسة انواع   السبت سبتمبر 13, 2008 1:19 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا روحي تسلميلي
شوفتي بقى في قلة ادب اكتر من كده
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا رب يكونوا عجبوكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
البوسة انواع
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
بنوته وبس :: بنوته للتسلية :: بنوته فرفوشة-
انتقل الى: